Di Sini Kita Bermula, Bertemu dan Berpisah.... T_ T

Assalamualaikumwarahmatullahiwabrakatuh. Alhamdulillah, berkesempatan jugak untuk update blog ni... Dan dekat 7 bulan rasanya x terupdate. Sigh.... (speechless untuk sementara waktu....).... We really are Ex MOZAC, aren't we?

Rasanya biler agaknya batch ni lengkap? Ada sesiapa yang tahu? Yang aku tau ia bermula pada tanggal 12 Januari 2006 dan lengkap pada waktu 0910 join berkolaborasi ngan 0610 dan berkat ukwah kita dan redha Illahi, kita lupakan segala perbezaan kita dan bentuk sebuah keluarga, OHANA. Dekat sini, ikhlas aku nyatakan walau berapa banyak pun kenangan yang telah kita lalui bersama, aku still rasa waktu dengan OHANA masih terlalu singkat. 8 Disember 2010 telah menjadi penamat buat kita semua. But believe me, OHANA will never be apart!

Cuma sekarang ialah masa untuk kita berjuang di haluan masing-masing dan bertemu semula 'nanti' di syurga jannah Allah, InsyAllah... Jadi, silalah dengan semangat yang membara, kita sebarkan apa yang kita dah belajar di bumi cinta kita kepada semua orang kat luar sana. Biar seluruh dunia tahu, siapa OHANA! Sebab seperti yang kita tahu manusia terbaik ialah orang yang baik dan membawa kebaikan kepada orang lain...

Blog ini tujuan sebenarnya untuk kita semua untuk keep in touch ngan seluruh warga OHANA selain berkongsi informasi. Maafkanlah saya sebab x dapat nak kumpul semua orang punya e mail... (T_T) Tapi mana yang ada ni saya akan fowardkan kan admin supaya boleh update status anda sendiri nanti...

Lastly, para jemaah OHANA sekalian, jangan lupa segala ibadah kita. Perjuangan belum selesai. Jumpa lagi time amik results. Semoga impian kita menjadi batch emas terlaksana.... Amin Ya Rabbal Alamin!!!

p/s : tunggu sama2 Muhyiddin Yassin datang naik scooter kat sekolah kita... Yeah!!!
 
Copyright © Muzaffar Zerosixten