budak asrama VS budak rumah....

hey2...
hello readers, silent readers, visitors n the most beloved ohanarianz....
hmmm, aku tau msti boring kn duk umah...
rase cam nak blik asrama balik jer....
ley buli budak...
ley mandi kolam...
ley burger2.....
ley mkn sesama...
study sesama...
kene mrah sesame...
n all the things sesame la...
n yg pling x ley lupe...

ble azri n atok bagi ceramah... fuhh!!!! menusuk kalbu beb....<---- azri jgn mrah ek....

hmm... memandangkan aku mmg la bosan duk umah ni kan... so aku pun nak share sket kat perbezaan bdk dok asrama nn bdk dok umah... soo.... jom roger2...
  • bagi bdk asrama, bju x basuh 3 ari... ala biase la 2 tapi bagi bdak dok umah, baju x tukar sampai petang pun da kire pengotor...

  • bagi bdk asrama, 1 mangkuk makanan ley kongsi sampai 5 org tapi ntok bdk yg x dok asrama, 1 mangkok 2..."weyh aku nyer sorg la"

  • bagi bdk asrama ble ckp nak blik umah, dye punye happy mcm nak gi eversea jer... tapi ble bdk yg x duk asrama ckp nak blik umah "oh god, i'm going to hell"

  • ble bdk asrama suh bdak kecik wat keje..."ala biase la 2... kate asrama" tapi ble bdk yg x duk asrama wat... mesti kene cop "eh, ko ni PEMBULI LA.... MASUK BILIK HEM!!!!"

  • ble bdk dok asrama tukar baju depan kawan "ala biase la 2... ape ko ade aku ade gak!!" tapi ble budak x dok asrama tukar baju depan kawan "isk!! KO NI X MALU LA...!!!"
haha... 2 jela yg aku dapat kuarkan dari pale otk aku yg kosong ni....

so kawan2... ingatla zaman kite bersekolah... sesungguhnya zaman 2 x kan ley dikembalikan n akan dikenang sampai ble2...<--- touching la plak... I LOVE U ALL GUYS.... c u next time... by miss flora....
 
Copyright © Muzaffar Zerosixten