OHANA Bloggers

Assalamualaikumwarahmatullahiwabrakatuh. Yes, I know, saya pernah post benda ni sebelum ni. But I want to repost it again. Sebab I'm quite impressed by the uprise of OHANArians yang mula berblogging ni. And honestly memang varies, and they shared about cool stuff gak. So here I list it again... Hope takde yang saya terlepas pandang. Kalau ada, ADMIN silalah edit post ni yer...

So, do visit all the blogs list above. So ADMIN, please do edit this post kalau ada lagi list blog OHANA yang saya tertinggal. And I do aware yang ramai tumblr jer sekarang ni, but what to do, saya bukan techno-freak so saya tak tahu sangat pasal tumblr ni.

And saya juga ambil kesempatan wishing Alyya Syahirah millions of congratulations kerana telah berjaya dapat scholarship PETRONAS. Haha, future engineer la nampaknya. Dan tak salah jugak kalau wish congratulations awal-awal kepada OHANArians yang score 8A+ and above as anda semua telah dijamin biasiswa JPA.

Tak lupa jugak kepada semua yang bakal sambung pelajaran di IPTA di seluruh negara dan di Matriks jugak. Wishing all the best to everyone in every field. Jauh-jauh kita terpisah, moga OHANA tetap di hati.

'Sekali kita bersuara, Seluruh dunia pasti mendengarnya'

Wassalam~
 
Copyright © Muzaffar Zerosixten